Обмін / Повернення

Повернення ювелірних виробів

Ми впевнені, що Вам сподобаються вироби, які Ви у нас придбаєте, але все одно, якщо у Вас є хоч найменші сумніви, то щоб їх розвіяти, ми даємо можливість повернути або обміняти виріб протягом 14 днів з дня покупки.

Все це ми робимо, незважаючи на те, що за законодавством України ювелірні вироби входять в список НЕ підлягають поверненню та обміну!

Що ви не можете повернути

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обмін, в наступних випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)
  • Вироби, які мають сліди користування
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
  • Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну
  • Вироби, які змінили свої властивості через вплив зовнішніх негативних чинників: хімічні реакції (наприклад, басейн з хлоркою), механічний вплив і ін. Умови повернення або обміну вироби
  • Ми приймаємо на повернення / обмін вироби в новому і невикористаний стані при наявності бирки на виробах і товарного чека / касового чека.
  • Після отримання вироби на обмін / повернення, наші ювеліри перевірять стан вироби для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.
  • Після перевірки ювеліром стану вироби, ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб.
  • При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.

Що ви повинні знати

  • Наш ювелір перевіряє всі повертаються вироби при отриманні.
  • Повернення коштів за покупки, зроблені за допомогою кредитної карти, будуть зараховані тільки на ту ж карту.
  • Повернення коштів за покупки, зроблені за готівковий розрахунок в магазині будуть узгоджені з клієнтом для вибору зручного способу повернення грошей.
  • Повернення коштівза замовлення отримані по пошти, здійснюються на карту банку.

Як повернути виріб

Вам потрібно просто зателефонувати нам по телефону, повідомити про свої наміри або ж скористатися функцією “Повернення замовлення” в вашому кабінеті. Вам буде необхідно вислати виріб нам кур’єрською службою або занести в наш магазин.

Зворотня доставка виробу:

Через тимчасових обмежень кур’єрської служби “Нова Пошта” у разі браку виробів оплачена Вами сума доставки буде повернута.

Догори

Потрібна консультація

Як діючий або потенційний Клієнт, Ви завжди можете розраховувати на нашу підтримку і рішення Вашої потреби.